piątek, 26 kwietnia 2013

Gęste i lśniące włosy- Revalid TONIC






 Opis:
Zdrowe i piękne włosy są naszą naturalną ozdobą. Jednak ich wygląd w głównej mierze zależy od sposobu, w jaki o nie dbamy. Niewielu z nas wie o tym, że proces ich pielęgnacji powinien się odbywać wieloetapowo, w ściśle wskazanej kolejności. Żaden bowiem szampon lub odżywka nie zadziała w 100%, jeśli wcześniej nie pomyślimy o dokładnym oczyszczeniu skóry głowy!
TONIK Revalid to innowacyjna, energetyzująca kuracja oparta na niezawodnej szwajcarskiej recepturze, która dzięki bogatej zawartości składników odżywczych, dokładnie oczyszcza skórę głowy, przygotowując ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjno-regenerujących!
Wchodząca w skład preparatu aktywna formuła z kofeiną oraz innymi bioaktywnymi substancjami czynnymi, tj.:
  • pantenolem,
  • białkiem pszenicy,
  • wyciągiem z owsa,
  • pochodnymi aminokwasów,
energetyzuje oraz stymuluje krążenie krwi, pobudzając pracę mieszków włosowych oraz osadzonych w nich cebulek. Tym samym przeciwdziała procesowi ich starzenia się, zapobiegając wypadaniu włosów oraz stymulując i pobudzając ich wzrost. Kofeina dodatkowo poprawia mikrokrążenie, przyspiesza podział komórek macierzystych i zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry głowy.
Jak działa TONIK Revalid?
  • skutecznie i dokładnie oczyszcza skórę głowy, przygotowując ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych,
  • stymuluje krążenie krwi skóry głowy,
  • wywiera pozytywny wpływ na witalność cebulek włosa dzięki zawartości kofeiny,
  • wzmacnia słabe włosy zapobiegając ich niszczeniu i rozdwajaniu się końcówek,
  • wykazuje działanie łagodzące na skórę głowy.
TONIK Revalid: kuracja składająca się z 20 ampułek po 5 ml każda
Revalid tonik to kuracja zapobiegająca przedwczesnemu wypadaniu włosów, która może być powtarzana wielokrotnie w ciągu roku.


 Moim zdaniem to świetny produkt! Kupiłam go, ponieważ miałam problem z wypadaniem włosów po odstawieniu antykoncepcji (w ogóle się wszystko mi wtedy pozmieniało) stosowałam go co 2, 3 dni. Zużyłam połowę ampułek i jak wielkie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam po pewnym czasie odrosty- nowe włosy!!! Miałam małe zakola, a i one zniknęły! Moje zdziwienie było duże, gdyż nie spodziewałam się jakiś wielkich efektów.
Jedną ampułkę miałam na 2 użycia, wcierałam w skórę głowy i dodatkowo troszeczkę w końcówki włosów.  Produkt nie jest trudny do stosowania tylko trzeba o nim pamiętać, a u mnie to ciężko, ale się postarałam :) Łatwo się go otwiera, a zawarty w nim alkohol mojej skóry głowy w ogóle nie podrażnił, a mam skłonności do podrażnień i łupieżu - ale to już wyleczyłam. Ogromnym plusem jest ładny zapach. Zostało mi jeszcze parę ampułek i zaczynam znowu, ponieważ naprawdę ogranicza wypadanie włosów, a jak się skończą to na pewno sięgnę po ten produkt ponownie. Bardzo, bardzo go polecam!!! :)

A tyle mi jeszcze zostało- 7 ampułek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz